søndag 6. januar 2013

Lysholdere i messing...




Eit besøk på loppemarknad før jul resulterte i desse telysholderene. Formen og kvaliteten såg bra ut ved fyrste augekast og dei var produsert i Danmark - kunne altså sjå ut som eit lite kupp. Det er berre det at eg ikkje får dei skikkelig blanke igjen, eg har prøvd med messing- og kobberpuss. Det hjalp litt, men fortsatt treng dei å verte litt reinare og blankare. Eg vert derfor veldig glad om nokon har nokre gode tips for kva eg kan gjere med desse. Ha ein fin dag.

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Har dessverre ingen tips, men fine var de!
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min.
    Fin ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Har du prøvd med en blanding av Zalo og sitronsyre?
    Fint design :)

    Mona

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tipset - det skal prøvast ut:-)

    SvarSlett