søndag 9. september 2012

Prioriteringar...


 

Det er ikkje alltid like lett å gjere riktige prioriteringar. Eg prøvar. Akkurat no drøymer er om mykje tid. Tid til å vere ilag med famile, tid saman med vener, tid til å bruke kroppen og tid til å gjere alt anna eg likar så godt. Men livet er no slik at ein kan ikkje få tid til alt samstundes. Heldig er eg likevel, jobben gjev mykje tilbake, tidstjuven som han er. Erfaringa seie at det kjem seg. Då vert det meir tid. Sjølv om det ikkje er dei rette prioriteringane akkurat no, har eg fått nokre fargeprøver på veggen. For malast det skal det - anten det vert om ei veke eller eit halvt år. Vi sjåast.

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i det du skriver, vil så mye men må velge det som føles riktigst. Akkurat nå står interiørprosjekter på vent og tiden sammen med vår nye lillesøster nytes. Flotte farger på veggen, den perfekte gråfargen er vanskelig å finne. Har du landet på en av dem?

    SvarSlett
  2. De fargeprøvene var nå fine som dekorasjon også da;-) Ikke alltid lett å få tid til det en gjerne vil få gjort!

    God mandag videre!

    SvarSlett