fredag 13. juli 2012

Stolen...







...eg har jobba med dei siste dagane ser no slik ut. For å sjå korleis den såg ut før trykker du her. Utgangspunktet var ein lakka og beisa stol i skinn og eik. Fargen på treverket stakk seg veldig fram i stua og eg ville prøve å få fram det naturlege treverket i stolen. Jobben starta med ei runde med møbelrens og stålsvamp. Deretter pensla eg på eit lag med eit stoff som skulle få lakken til å koke. Når det var gjort måtte eg skrape av lakken. Dette måtte gjerast i fleire omgangar - ei prøve for tålmoda med andre ord. For å få vekk lakkrestar avslutta eg med nok ein gong med møbelrens og stålsvamp. Når dette hadde fått tørka inn over natta starta eg på jobben med å pusse,då brukte eg sandpapir og handkraft. Heilt til sist såpevaska eg stolen. No er stolen tilbake på sin plass og eg må seie at eg er glad for at eg tok meg tida til alt arbeidet.

1 kommentar:

  1. Det ble kjempefint, så flink du er! Skjønner at det har tatt tid og tålmodighet, men det ser absolutt ut som det var verdt det :-)

    SvarSlett