fredag 13. april 2012

Riktig...






...så praktiske boksar. På jakt etter ein ny boks til å ha kaffi i, kom eg over serien riktig. Ein boks fekk bli med meg heim, og joda den var midt i blinken. Seinare på dag innsåg eg at berre ein kunne eg ikkje ha, eg måtte jo ha ein til å ha morsmelkerstatning i òg. Ferda gjekk til butikken igjen og endå ein boks vart med meg heim. Dagen etter (i eit heilt anna ærend) kom eg over dei same boksane på tilbod. Plutsleg trengte eg ein til kaffikapslane, og ein til kaffipulveret (her i heimen har vi alt av kaffi) og endå ein til sukkeret. Vips så vart det litt fornying på kjøkenbenken. 

3 kommentarer:

  1. Så fine bokser!! Stilige! Skjønner godt du måtte kjøpe flere!!
    Fin lørdag til deg:-)))
    Klem

    SvarSlett
  2. De boksene er veldig fine! Kunne godt tenke meg noen slike selv. Vi har også "alt" av kaffestæsj, så ikke så dumt med noen slike fine bokser å skjule det i.

    Fortsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
  3. ahhhhh. the beauty of simplicity and white. so lovely.

    i'm your newest follower and hope you'll follow back.

    michele

    SvarSlett